فاز سنگین
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت


 شنبَه
ها چارشَنبَه
میگویم آیا تا بحال تو بر من نیرنگ کرده ای؟
نهههه نهههه  من تورا بسیار دوست میدارم هرگز بر خود اجازه ندادم برتو نیرنگ کنم
پس چرا آن روز که تورا گفتم مرا با خود بر سر ساختمان ببر همچون روباه مکار مرا گول زدی و نبردی
آن روز را مگویی؟ آن روز که من ناخوش احوال بودم و پیش طبیب رفتم
شنبه مرا اذیت نکن مرا بر سرکاری وادار تا پولی بردست بیاورم و زوجه ای اختیار کنم 
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
نه واقعا نشستی داری مکالمه دوتا افغانی رو میخونی؟
این بود عِرق ملی؟
این بود که میگفتیم فارسی را پاس بداریم؟
حتما دانشجو هم هستی؟




با عضویت در کانال تلگرام set85@ جایزه دریافت کنید 654

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sayeh
ت : پنج شنبه 27 اسفند 1394
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی